Wednesday, January 23, 2013

ada si burung biru ?

Assalamualaikum and hello people! Happy Wednesday. Hari ni cuaca baik kan. Alhamdulillah :) Okay, saya dah selesai masak. Masak simple simple je. So, sekarang ada sikit rajin mau menulis lah. Mihmihh!

Okay, saya ada pengumuman penting ye pada tengahari ni *actually, tak lah penting sangat pun*. I've already have my new Twitter account! Yeayy :D Hahaa, kesian kan? Orang lain dah lama ada account Twitter, saya pulak baru sekarang nak kecoh kecoh pasal Twitter. Alaa, better late than never kan. Hehee :)

Well, actually saya pernah buat account Twitter dulu. Bila dan dimana, jangan tanya. Tak ingat. Tapi time tu sekadar macam alaa janji buat account Twitter cukup lah. Because before this, I've no interest at all kat mendalah yang bernama Twitter ni. Plus, almost all my besties tak main Twitter ni. So, jadi lah hasilnya tak ber-active pun Twitter tu. Then, password pun dah lupa, so lantak lah. Malas nak pikir. Hahaa!

And now, setelah gigih memujuk dan memaksa diri untuk jejak jejak kaki dalam alam Twitter ni, akhirnya buat jugak lah account Twitter yang baru. Kiranya baru nak jinak jinak merpati lah ni. Kihkihh! Korang ada Twitter? Mesti ada kan. Meh lah rerajin dan sesudi follow saya di Twitter: MissNinaAman. Boleh kita berkenalan dengan lebih rapat dan mesra gituu. Ye dak? Heee :)



jom luncheon :D

thanks for reading this entry yawww :)

8 comments:

  1. ; Cik Bellanan, boleh sesangat! Meh follow meh. Hehee :)

    ReplyDelete
  2. wah dh tweet..lama tak datang sini.

    ReplyDelete
  3. Follower ke : 647
    Hai.. Salam Kenal..
    done follow.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete