Friday, December 02, 2011

hilang nyawa .

hye hye semua ! whatsdupp ? harap semua nya sihat sihat saja dan sentiasa berada di bawah perlindungan Yang Maha Esa :) okayy, dah lama saya tak update blog ni kannnn . well, what I can say is this semester, saya memang busy tahap dewa . 


assignments, projects, hal hal lain and ups and downs here and there mematikan seketika mood saya untuk ber-blogging . ditambah pulakss dengan rasa malas yang menggunung untuk mengarang and merepek mepek kat blog ni, terhasil lah about two months tak update blog and berpisah dengan dunia blogspot ni ! terbaakkkkk !


and now, I'm back ! yeayyy :D ini pun setelah ada jejaka jejaka dan gadis gadis yang dah bising suruh saya update ini blog . "ehh, dah lama you tak update blog lahh . update lah cepat ." "weyhh, bila kau nak update blog kau tuu ?" "bila mau update ?" haaa, soalan soalan macam ni lah yang buat otak saya cakap, "aku mesti update blog aku ni . jangan nak biar bersawang lama sangat ." dan lantas lah jari jemari yang comey ni menekan keyboard lappy kesayangan ni :)


walaupun takda blog sendiri, mereka suka sibuk terjah blog saya yang entah apa apa ni . hahaa ! and ke-busy-body-an mereka ni lah yang bagi saya semangat untuk update ni . kalau ikutkan hati, sumpah macam malas . spirit ber-blogging ni hilang ditelan dek kesibukan duniawi *ececehh, ayat tak menahan* . HAHAHA :D



nampak tak ekspresi wajah saya yang pelbagai ni ?
ceria kann .
pfftttt :P
semoga saya dapat kembalikan keceriaan di blog ni balik .
weehooo :)



**Hello DECEMBER, please be nice and filled with blast**


you guys rock my world .
gyeahh :D

thanks for reading this entry yawww :)

6 comments:

  1. selamat kembali...patut terasa lama menyepi..

    comel gambar2 ceria tu... :)

    ReplyDelete
  2. lama tak singgah sini, wow! hensem la profile pic fb tu ghehe

    ReplyDelete
  3. hye MN! Lama taak dtg sini,how re you?

    ReplyDelete