Sunday, July 03, 2011

ouchh, P.E.D.I.H !

okay semua . today, i'm really tired but happy ! dapat jenjalan and teman adik adik saya berjimba di Marina Water Park . weee :) sangat banyak karenah mereka yek . but layannn kan sajaaa . hihii !


sejak bercuti ni kan, i don't know why kulit saya mengelupas sana sini ! pedih weyhhh :( jari tangan, jari kaki, tapak kaki, semua mengelupas . ni muka pun dah join sekali . apa kes ni ? kalau setakat anggota badan saya boleh tahan lagi . ni kalau dah melibatkan muka, memang saya surrender ! sebab kulit muka kan nipis . so, terasa pedih nya okayy . tambah tambah lagi bila kena dengan sunlight . memang terbaik lah sakit nya . hukhukkk :'(




**thanks Encik Google for this picture . hehee :)**

haa, lebih kurang macam picture kat atas lah kulit saya mengelupas . sumpah pedih yang amattttt ! nak kata terkejut and tak biasa dengan cuaca kat Malaysia ni, saya study pun dalam negara jek jugakss . selama ni okay jek . but now, lain macam jek mengelupas nya . aiseyyymann !

hope cepat lah sihat wahai kulit kulit ku yek . saya rasa saya dah cukup jaga and belai kalian dengan penuh kasih sayang . jangan mengelupas lagi yek . cukup lah dengan yang dah ada ni . huuu . doakan kulit saya tak merajuk lagi yek guys . heheee :D


ohh btw, no picture for today activities okay . sakit punya pasal terus hilang mood mahu bergambar . haiissshh -____-"




if i die young, buried me in satin .
lalalalaa :D


thanks for reading this entry yawww :)

6 comments:

  1. ohh, pasal ni xpasti sgt cure dia. tp dgr kata timun works :) try lah !

    ReplyDelete
  2. Sy pun bru je jdi mcm nie, kaki mengelupas sbb pgi joging xpkai stoking..hihi

    ReplyDelete
  3. try cuci muke skali sehari je..maybe it works? hee

    ReplyDelete
  4. ; hani, really ? oke, i'll try later . thanks :)

    ReplyDelete
  5. ; shafiq, kalau macam tuu memang tak dapek den nak nolong nyoo . hahaa :P

    ReplyDelete
  6. ; ms z, thanks for the suggestion :)

    ReplyDelete