Wednesday, August 03, 2011

wordless Wednesday #2 : nakk !




hujan membasahi bumi .
sedap kalau tido ni .
hehee :)

thanks for reading this entry yawww :)

12 comments:

  1. wahhh ni kene tggu kawen dulu baru leh dapat nih...haha..lao nak mcm dlm picture tuh kena la carik owg puteh aka mat salleh hehe

    ReplyDelete
  2. Owhh..nak anak...g kawen cepat..hehehehe

    ReplyDelete
  3. comel..nak baby satu hehehe

    ReplyDelete
  4. anak MN ke?hehehe gurau je..comel lah budak ni..

    ReplyDelete
  5. ; cinderella, memang kena kahwin dulu lah jawab nya . nak Malays jugakss . takpa, akan saya cari lelaki Melayu yang peputih sikit untuk dapatkan anak macam ni . hahaa !

    ReplyDelete
  6. ; taliff, nak kahwin sekarang jugakss boleh ? hihii :D

    ReplyDelete
  7. ; petuapakar, thanks ! :)

    ReplyDelete
  8. ; abu, nak baby satu ea ? sorry, sini takda jual anak lah . kalau nak, g buat sendiri . kihkihhh :P

    ReplyDelete
  9. ; imbobo, kahwin pun tak lagi . mana nak dapat anak nya broo oii . hahaa ! comeyyy kannn :) geram tengok ! hihii !

    ReplyDelete
  10. ; miss koala, comeyyy kannn :) nak jugakss ea ? g lah beranak . kihkihhh :P

    ReplyDelete