Wednesday, September 21, 2011

i hate you ! so ?

aku benci kau .
kau suka usik aku .
sampai aku menangis like a baby .

aku benci kau .
kau suka pukul pukul aku .
tapi pukul pukul manja jek lah kann .

aku benci kau .
tiap kali lepas jejumpa .
kau selalu buat aku rasa nak jumpa kau lagi .

aku benci kau .
kau suka kacau hidup aku tiap tiap hari .
dengan kata kata sayang dan caring mu .

aku benci kau .
kau suka ketuk pintu hati kecik ku .
untuk terus menyayangi mu .

aku benci benci benci kau .
sebab kau buat aku jatuh tangga .
dan terus jatuh cinta pada kau .

.
.
.
.
.


I HATE YOU BUT I LOVE YOU .




Ya Rabb, You know whats best for me .
thank you for giving me beautiful peoples in my life :')

thanks for reading this entry yawww :)

6 comments:

  1. ahhaha....benci2 lame cintan kan..
    itulah indahnya cinta..

    ReplyDelete
  2. ; pujangga, thanks ! hihii :D

    ReplyDelete
  3. ; khairul akmal, cinta itu indah . jika kita pandai menguruskan nya . ecewahhh ! hahahaa :D

    ReplyDelete
  4. ; youhazreenda, thanks dear ! hikhikk :D

    ReplyDelete